Φροντίζουμε τα πελαργάκια μας από τα πρώτα τους βήματα, μέχρι ν' ανοίξουν τα φτερά τους!
Η φιλοσοφία μας
Η Έπαυλις των Πελαργών, παιδικός σταθμός Κηφισιά
Δημιουργήσαμε την Έπαυλη των Πελαργών (παιδικός σταθμός Κηφισιά), έχοντας στο μυαλό μας ένα “σπιτικό”. Ένα μέρος όπου τα παιδάκια σας δε θα περνούν απλά το χρόνο τους, αλλά θα νιώθουν “σαν στο δεύτερο σπίτι τους”.
Με αυτή τη φιλοδοξία, δημιουργήσαμε τη δική μας “φωλιά” σε μια όμορφη μονοκατοικία με κήπο.
Έχοντας ως γνώμονα τη φιλοσοφία της Ρέτζιο Εμίλια, διαμορφώσαμε ένα περιβάλλον που αποπνέει οικειότητα κι εμπιστοσύνη. Οι χώροι μας θυμίζουν ακριβώς ένα σπιτικό, όπου τα παιδιά νιώθουν άνετα και προσαρμόζονται γρήγορα. Φροντίζουμε ώστε τα “πελαργάκια” μας, να νιώθουν ότι ανήκουν σε μια οικογένεια.
Διαθέτουμε τμήματα Βρεφικού-Μεταβρεφικού, Προ-Προνήπιου, Προνήπιου-Νήπιου.
Τα τμήματα και οι τάξεις μας βρίσκονται σε ξεχωριστούς ορόφους, αναλόγως ηλικίας. Έτσι, κάθε παιδί κοινωνικοποιείται ευκολότερα με παιδιά της ηλικίας του. Παράλληλα η ύπαρξη διαφορετικών ορόφων, συμβάλλει στην επιπλέον ασφάλεια των παιδιών και ιδιαίτερα των λιλιπούτιων φίλων μας.
Όλες μας οι τάξεις διαθέτουν επαρκή αερισμό, τα κατάλληλα επιπλέον μέτρα ασφαλείας και απολυμαίνονται τακτικά.
Στην Έπαυλη των Πελαργών, παιδικός σταθμός Κηφισιά, γνωρίζουμε ότι τα παιδιά σας είναι μοναδικά κι έτσι ακριβώς τα αντιμετωπίζουμε!
Δίνουμε απεριόριστη αγάπη, φροντίδα και προσοχή σε κάθε παιδάκι ξεχωριστά. Παρέχουμε όλα εκείνα τα εφόδια, για να νιώθουν ασφαλή, να χτίσουν γερά θεμέλια και να ανακαλύπτουν τον κόσμο γύρω τους!
Μέσα από τις δραστηριότητές μας, ενθαρρύνουμε τα παιδιά να κοινωνικοποιούνται, να διασκεδάζουν και να εξερευνούν το περιβάλλον και τη Φύση. Ο κήπος μας λειτουργεί πολλές φορές σαν υπαίθρια τάξη, διδάσκοντας στους μικρούς μας φίλους, τον σεβασμό προς το Περιβάλλον.
Προσφέρουμε σε κάθε παιδί, ατελείωτους τρόπους έκφρασης και δημιουργίας, ώστε να αναπτύξει τα μοναδικά στοιχεία της προσωπικότητάς του!
Με λίγα λόγια, στην Έπαυλη των Πελαργών είμαστε μια μικρή οικογένεια, με τεράστια αποθέματα αγάπης. Αγκαλιάζουμε με τις “φτερούγες” μας τα “πελαργάκια” μας και τους δίνουμε όλα όσα χρειάζονται, από τα πρώτα τους βήματα, μέχρι να ανοίξουν τα φτερά τους!
Αν θέλετε, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας, για να επισκεφθείτε το σπιτικό μας και να γνωρίσετε από κοντά την οικογένειά μας!
Η διευθύντρια μας
Βαλεντίνα Δημητρακοπούλου
Παιδαγωγός- Διευθύντρια- υπεύθυνη παιδαγωγικού έργου
Είναι συναρπαστικός ο τρόπος που τα παιδιά βλέπουν μέσα από τα δικά τους μάτια τον κόσμο. Αυτή η αθωότητα με ώθησε να ασχοληθώ με παιδιά και να δημιουργήσω την “Έπαυλη των Πελαργών” (παιδικός σταθμός Κηφισιά).
Γεννήθηκα στη Λαμία. Αφού ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στα Παιδαγωγικά και την Ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, μετεκπαιδεύτηκα στις μαθησιακές δυσκολίες και στη διάγνωσή τους. Έκανα σεμινάρια υποκριτικής και θεατρικού παιχνιδιού. Συμμετείχα σε ποιητικούς διαγωνισμούς. Εργάστηκα στο χώρο της Παιδικής Προστασίας όπου για αρκετά χρόνια ασχολήθηκα με παιδιά μεγαλύτερης ηλικίας.
Γνώρισα τον χώρο της προσχολικής αγωγής, όπου εργάστηκα ως Νηπιαγωγός και τότε μαγεύτηκα και θεώρησα ότι αυτό με εκφράζει πραγματικά. Είμαι μητέρα 3 μικρών παιδιών (……και ενός σκύλου) και μου αρέσει να κάνω εκδρομές μαζί τους, να μαγειρεύω, αγαπώ τον χορό, το θέατρο και τα καλά αναγνώσματα. “Υπάρχω δίπλα στα παιδιά για να αναπτύσσω μια συνεχή σχέση αμφίδρομης μάθησης”.
Υπάρχω δίπλα στα παιδιά, για να αναπτύσσω μια συνεχή σχέση αμφίδρομης μάθησης!
Φιλοσοφία Reggio Emilia
Η Φιλοσοφία της Ρέτζιο Εμίλια, βασίζεται σε ένα σύνολο αρχών:
Τα παιδιά πρέπει να έχουν κάποιον έλεγχο πέρα από τη κατεύθυνση της μάθησής τους. Να είναι σε θέση να μάθουν μέσα από όλες τους τις αισθήσεις. Να αναπτύσσουν σχέσεις με τους συνομήλικούς τους και με υλικά στοιχεία του περιβάλλοντος τα οποία θα εξερευνούν. Να έχουν ατελείωτους τρόπους και ευκαιρίες να εκφράζονται!
Η πόλη Ρέτζιο Εμίλια στην Ιταλία είναι παγκοσμίως αναγνωρισμένη για τις καινοτόμες παιδαγωγικές προσεγγίσεις που εφαρμόζονται στα σχολεία της. Η έμπνευση που μας δίνει είναι μοναδική όπως τα παιδιά μας!
Η Φιλοσοφία της Ρέτζιο Εμίλια, βασίζεται σε ένα σύνολο αρχών:
Τα παιδιά πρέπει να έχουν κάποιον έλεγχο πέρα από τη κατεύθυνση της μάθησής τους. Να είναι σε θέση να μάθουν μέσα από όλες τους τις αισθήσεις. Να αναπτύσσουν σχέσεις με τους συνομήλικούς τους και με υλικά στοιχεία του περιβάλλοντος τα οποία θα εξερευνούν. Να έχουν ατελείωτους τρόπους και ευκαιρίες να εκφράζονται!
Η προσέγγιση της Ρέτζιο Εμίλια στη διδασκαλία των μικρών παιδιών βάζει τη φυσική τους ανάπτυξη, καθώς και τις στενές σχέσεις τους με το περιβάλλον τους στο κέντρο της φιλοσοφίας του.
Οι γονείς είναι ένα συστατικό ζωτικής σημασίας. Θεωρούνται σύντροφοι, συνεργάτες και υποστηρικτές.
Οι εκπαιδευτικοί εκτιμούν την αξία των γονέων, θεωρώντας τους ως τους πρώτους δασκάλους. Έτσι τους συμπεριλαμβάνουν σε κάθε πτυχή του προγράμματος σπουδών.
Στο πρόγραμμα της Ρέτζιο Εμίλια ο δάσκαλος θεωρείται συμμαθητής και συνεργάτης και όχι μόνο ένας εκπαιδευτής. Οι δάσκαλοι ενθαρρύνονται να διευκολύνουν την μάθηση του παιδιού. Σχεδιάζουν δραστηριότητες και μαθήματα βασισμένα στα ενδιαφέροντά του. Κάνουν ερωτήσεις για περαιτέρω κατανόηση και παίρνουν ενεργά μέρος σε δραστηριότητες μαζί με το παιδί. Ως σύντροφος του παιδιού, ο δάσκαλος βρίσκεται μέσα στην διαδικασία της μάθησης.
Η οργάνωση του φυσικού περιβάλλοντος είναι ζωτικής σημασίας για το πρόγραμμα του νηπιαγωγείου της Ρέτζιο Εμίλια και συχνά αναφέρεται ως “Ο τρίτος δάσκαλος του παιδιού”.
Η ομάδα μας
Ειρήνη Σ.
Παιδαγωγός Προσχολικής Εκπαίδευσης
Είμαι απόφοιτη του τμήματος Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία του τμήματος Ιωαννίνων. Έχω ολοκληρώσει τις σπουδές μου στην εκμάθηση διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας σε παιδιά προσχολικής ηλικίας και επίσης πρόσφατα έγινα μητέρα ενός αγοριού.
Για εμένα κάθε παιδί στην ηλικία του Μεταβρεφικού τμήματος αποτελεί μια νέα πρόκληση. Βασικό μου μέλημα είναι να νιώσει ασφάλεια και εμπιστοσύνη δίπλα στη δασκάλα του αλλά και στο νέο σχολικό του περιβάλλον. Αφιερώνω πάντα χρόνο σε κάθε παιδί ξεχωριστά για να ανακαλύψω τις πτυχές του χαρακτήρα του, τις κλίσεις του, τις προτιμήσεις του αλλά και όσα το φοβίζουν.
Μέσα από το τραγούδι, το παιχνίδι, την συζήτηση, την μουσική, αλλά και τα καλλιτεχνικά δρώμενα φροντίζω να ενεργοποιώ καθημερινά τις αισθήσεις των παιδιών και απολαμβάνω να τα βλέπω να αποκτούν νέες γνώσεις και νέες εμπειρίες!
Για κάθε δάκρυ που έρχεται το Σεπτέμβριο και για κάθε «δεν μπορώ», θεωρώ υπέροχο επίτευγμα να ακολουθεί στο τέλος της σχολικής χρονιάς ένα γλυκό χαμόγελο και μια φράση όπως «κοίτα τι κατάφερα»!!!
Ανδριάνα Μ.
Βρεφονηπιοκόμος
Η καθημερινότητά μου με τα παιδιά γίνεται μια περιπέτεια!!! Συνεχώς ανακαλύπτω πολλά καινούρια πράγματα για τον κόσμο τους! Η αθωότητα και τα γλυκά τους χαμόγελα κυριαρχούν σε αυτές τις ηλικίες και εκεί βρίσκεται όλη η μαγεία της παιδικότητάς τους που φιλοδοξώ να είναι μέρος της ζωής μου!
Είμαι βρεφονηπιοκόμος και στόχος μου είναι τα βρέφη να νιώθουν ασφάλεια και ηρεμία τις ώρες που βρίσκονται μακριά από την οικογένεια. Η επικοινωνία με την οικογένεια και η αμφίδρομη σχέση εμπιστοσύνης παιδαγωγού- γονέα οδηγούν σε μια όμορφη συνεργασία με στόχο την ολοκληρωμένη ανάπτυξη του βρέφους μέσα σε ένα περιβάλλον οργανωμένο που ταυτόχρονα δίνει την ευκαιρία της αυτονόμησης.
Τα βασικά χαρακτηριστικά που προσδοκώ να έχω ως παιδαγωγός είναι να δίνω αγάπη, στοργή και την αίσθηση της ηρεμίας.
Κατερίνα Κ.
Νηπιαγωγός
Το σχολείο αποτελεί το δεύτερο σπιτικό των παιδιών. Μέσα σε αυτό κάνουν τα πρώτα τους βήματα, λένε τις πρώτες τους λέξεις, μαθαίνουν να αγαπούν τη μάθηση! Μαθαίνουν να αγαπούν και να αγαπιούνται, δημιουργούν φιλίες μοναδικές και σημαντικές για την ανάπτυξη τους.
Η ανάγκη μου να γνωρίσω καλύτερα την εξέλιξη των παιδιών από τη βρεφική ηλικία με οδήγησε παράλληλα να σπουδάσω σε Ιδιωτικό Ινστιτούτο Βρεφονηπιοκομίας, κάτι που με βοήθησε αρκετά κυρίως σε πρακτικό επίπεδο. Θεωρώ πως ο κόσμος των παιδιών εξελίσσεται διαρκώς όπως μεταβάλλεται και η κοινωνία μας, γι’ αυτό φροντίζω να εξελίσσομαι και να μαθαίνω όσα περισσότερα μπορώ κυρίως μέσα από επιμορφώσεις, όπως η πιο πρόσφατη που πραγματοποίησα στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο σχετικά με την ψυχολογία παιδιού και εφήβου.
Φιλοδοξώ κάθε σχολική χρονιά να είναι μια νέα αρχή για τα μικρά μας παιδάκια η αρχή μιας όμορφης περιπέτειας με ήρωες τους ίδιους τους μικρούς μας μαθητές!
Ντίνα Μ.
Παιδαγωγός Προσχολικής Εκπαίδευσης
Γεννήθηκα στην Λαμία και σπούδασα στην Θεσσαλονίκη. Είμαι μητέρα ενός αγοριού. Εργάζομαι στο χώρο της προσχολικής εκπαίδευσης περίπου 12 χρόνια. Θυμάμαι πάντα το επάγγελμα της δασκάλας να βρίσκεται στους στόχους μου. Θεωρώ τη δουλειά μου μοναδική και την επαφή με τα παιδιά είναι αναζωογονητική.
Μου αρέσουν οι περίπατοι και οι εκδρομές, αγαπώ τις κατασκευές και τη μαγειρική.
Πάολα Κ.
Παιδαγωγός - Βρεφονηπιοκόμος
Η λάμψη στα μάτια των παιδιών όταν μαθαίνουν είναι μοναδική. Αυτή η μοναδική αίσθηση, αλλά και η αγάπη μου για τα μικρά παιδιά με έκαναν από μικρή να στοχεύω επαγγελματικά στην Προσχολική Αγωγή.
Όλο το πρόγραμμα μου φροντίζω πάντα να το πλαισιώνουν όρια και νέοι στόχοι καθημερινά. Λατρεύω τις εκδρομές, τα ταξίδια και τη φωτογραφία.
Γιάννης Ψ.
Μουσικός
Ο Γιάννης Ψαριώτης έχει σπουδάσει ανώτερα θεωρητικά της μουσικής, κιθάρα, ούτι, κρουστά, φλογέρα και έχει παρακολουθήσει μαθήματα θεάτρου, σύγχρονου χορού και ειδικής αγωγής.
(μουσικοκινητική αγωγή) και ως μουσικοθεραπευτής.
Γράφει μουσική, στίχους και τραγούδια και συμμετέχει ως μουσικός σε αφηγήσεις παραμυθιών σε θεατρικές παραστάσεις, καθώς και τις μουσικές παραστάσεις του συγκροτήματός του.
Tα τελευταία χρόνια σχεδιάζει και υλοποιεί εκπαιδευτικά μουσικοπαιδαγωγικά προγράμματα με διάφορους συνεργάτες για το μουσείο Γουλανδρή, το ίδρυμα Θεοχαράκη, το ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος και άλλους εκπαιδευτικούς χώρους.
Νικόλαος Φ.
Ψυχολόγος
Έχει ολοκληρώσει τις Προπτυχιακές σπουδές του τόσο στο Τμήμα Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας (με κατεύθυνση Ψυχολογία) του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, όσο και στο Τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου της Κρήτης.
Επίσης, έχει ολοκληρώσει 4ετές πρόγραμμα εκπαίδευσης στην Οικογενειακή- Συστημική Ψυχοθεραπεία, καθώς και παρακολουθήσει πληθώρα εκπαιδευτικών σεμιναρίων και προγραμμάτων, βασισμένα κυρίως σε ψυχοθεραπευτικές μεθόδους και ψυχομετρικά εργαλεία.
Συμμετέχει επί σειρά ετών σε εποπτική διαδικασία, ατομική & ομαδική, τόσο συστημικού όσο και ψυχαναλυτικού περιεχομένου.
Έχει στο παρελθόν εργαστεί εθελοντικά σε διάφορα πλαίσια, με σημαντικότερα τα Παιδικά Χωριά SOS, το Κέντρο Επανένταξης Αποφυλακισμένων (Επάνοδος) και το Εργαστήριο Ποινικών & Εγκληματολογικών Μελετών.
Έχει εργαστεί στο Ζάννειο Ίδρυμα Παιδικής Προστασίας & Αγωγής και στον Ξενώνα Μελία της εταιρείας ΕΨΥΠΕ. Επίσης έχει επιτελέσει έργο ως Συντονιστής ομάδων Γονέων μέσω του ΙΔΕΚΕ. Συνεχίζει να διοργανώνει ομάδες στην “Έπαυλη των Πελαργών” (παιδικός σταθμός Κηφισιά).
Ακόμα, έχει προσφέρει τις υπηρεσίες του σε επίπεδο διάγνωσης-αξιολόγησης & ψυχοθεραπείας στο Κέντρο Στήριξης του Παιδιού & της Οικογένειας των Παιδικών Χωριών SOS στην Αθήνα.
Τα τελευταία χρόνια διατηρεί το γραφείο του ως Ψυχολόγος-Ψυχοθεραπευτής στο Κέντρο Νόησις στη Κυψέλη, (όπου λειτουργεί και ως υπεύθυνος) και πρόσφατα στο ιδιωτικό του γραφείο στο Μαρούσι. Διοργανώνει σεμινάρια και προγράμματα Συμβουλευτικής και αρθρογραφεί ηλεκτρονικά.
Κύρια ψυχοθεραπευτικά ενδιαφέροντά του αποτελούν η θεωρία προσκόλλησης/δεσμού, τα οικογενειακά μοτίβα & συμπλέγματα.
Οι διαπροσωπικές σχέσεις, η διεργασία απώλειας/πένθους, η θεματική του ναρκισσισμού, ο υπαρξισμός, η τέχνη και η αξιοποίησή της στη θεραπεία.